9 Ocak 2015 Cuma

Note Rich Color Ruj (01.Creamy Nude)

Herkese günaydın!
Bugünkü yazım Note markasının rujlarından biri olan Rich Color serisindeki 01.Creamy Nude üzerine olacak.

Bu ruju 2 al 1 öde kampanyası dahilinde allıkla birlikte aldığımı daha önceki yazımda söylemiştim. (hatırlamak için Note Allık 01.Pinky Beach)

Note'un allığı gibi ruju da beni kalitesiyle oldukça şaşırttı.
Bende olan rengin adı 01.Creamy Nude
Rengi tarif edecek olursam, içinde çok hafif somonluk barındıran ten rengi gibi.


Sade mat siyah ambalaj, allık gibi rujda da oldukça estetik durmuş.
Argan yağı ve kakao yağı içeriyor, bu sayede dudaklara bakım yapmış oluyor.
Sürümü yumuşacık.
Rich Color adının hakkını veriyor, tek kat sürüşte bile yoğun renk sağlıyor.
Paraben içermiyor.
Kalıcılığı orta seviyede.
Dudak çizgilerimi biraz belli etti ancak bu renginden kaynaklı olabilir, serideki en açık renk bendeki.(diğer renklerde böyle bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü rujların yapıları kremsi, kesinlikle kuru değil)
Kokusu gayet güzel, rahatsız etmiyor.
Gramajı 4,5g.

Uygulanmış hali şu şekilde:

İçeriğini merak edenler için:

Özetle, ben bu rujun yapısına bayıldım, ancak rengini kendime yakıştıramadım, sanırım yazın bronz tende daha hoş duracaktır.
Pürüzsüz bir ten makyajı ve koyu tonlarda göz makyajlarıyla çok uyumlu olabilir.
Farklı renklerini mutlaka deneyeceğim.

Note Rich Color Rujlarını, Note satış noktalarından veya kendi internet sitesinden temin edebilirsiniz.
Fiyatı: 19,90 tl



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...