28 Ocak 2015 Çarşamba

Avon Extra Lasting Krem Göz Farı - Enduring Rose

Gününüz aydınlık olsun!
Bugün blogda Avon Extra Lasting Krem Göz Farından bahsedeceğim.


Ambalaj olarak küçük cam bir kavanoz seçilmiş, bence oldukça kullanışlı.
Bende olan rengi Enduring Rose.
Sedefli, kahvemsi-gül kurusu bir rengi var.
Sedefli yapısı göze güzel bir aydınlık veriyor, günlük kullanım için gayet hoş.
Ben bu rengi göz makyajıma baz oluşturması açısından uygun buldum.
Ancak acele makyajlar için de oldukça kullanışlı, sadece bu far ve bir eyeliner günü kurtarabilir :)
Kalıcılık açısından güzel, far bazıyla kullanıldığında çok daha uzun süre dayanabilir.
Göz kapağımdaki çizgilere dolma sorunu yaşamadım.


Bu ürünün sevmediğim tek özelliği yapısı oldu.
Gerçekten çok sert, bu durum sürülmesini zorlaştırıyor ve rengini az vermesine neden oluyor.
Ben ürünü parmağımla uyguluyorum, vücut ısısıyla biraz ısınıp yumuşuyor böylece biraz daha rahat uygulama yapılabiliyor.

Genel olarak bakacak olursak, sevdiğim bir ürün oldu. 
Özellikle yaz makyajlarında daha hoş duracağını düşünüyorum ve yapısının yazın biraz daha yumuşayacağını ümit ediyorum :)

Uygulanmış hali şu şekilde:

İçeriğini merak edenler için:

Avon Extra Lasting Krem Göz Farı Enduring Rose'a Avon temsilcilerinden ya da Avon internet sitesinden ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 24tl (Ben yılbaşı kataloğundan Avon SuperShock Göz Kalemiyle (hatırlamak için tıktık) birlikte ikisini 18,95tl'ye satın almıştım)



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...