22 Ocak 2015 Perşembe

Chanel Krem Allık (63-Revelation)

Herkese günaydın!
Bugünkü yazım, Chanel'in meşhur krem allıklarından 63 numaralı Revelation üzerine olacak.


Bugüne kadar makyajlarımda krem allıkları çok tercih ettiğim söylenemez. Ancak bu ürün fikrimi tamamen değiştirdi!
Nedir bir allığı bu kadar mükemmel yapan derseniz gelin beraber inceleyelim.


Öncelikle ambalajı gerçekten çok şık. Siyah kutuda, kadife kese içinde sunuluyor.
Kapak kısmında aynası var.
Bendeki 63-Revelation rengi pembe-şeftali karışımı gibi.
Mat yapıda.
Her ten rengine yakışacağını düşünüyorum.


Bence allık makyajın çok önemli bir unsuru ve eğer düzgün uygulama yapılmazsa bütün makyajı olduğundan kötü gösterebilir.
İşte Chanel'in bu krem allığında toz allıklara göre çok daha doğal duruş ve rahat bir uygulama elde ettim.
Ben öncelikle parmaklarımla bir miktar ürün alıp yanaklarıma dokunduruyorum ve ardından makyaj süngeriyle dağıtıyorum. İnanılmaz şekilde doğal duruyor!
(Krem allığı fondötenden hemen sonra, pudradan önce uygulamanız gerekiyor)


Yapısı çok değişik, kabında toz allık gibi dursa da parmağınızla dokunduğunuzda yumuşacık olduğunu görüyorsunuz ve uyguladıktan sonra pudramsı bitişi var.
Kalıcılığı mükemmel.
Pigmentasyonu başarılı.
Gramajı 2,5g.

İçeriği şu şekilde:

Uygulanmış hali:

Özetle, Chanel'in krem allıklarını şiddetle tavsiye ediyorum, kötü tek bir yanı yok.

Chanel Krem Allıkları Sephora mağazalarından temin edebilirsiniz.
Fiyatı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim çünkü bu güzel allık sevgili erkek arkadaşımın hediyesi <3
:)



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. canım çok güzel bi yazı olmuş:) sevgiler:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :) sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...