26 Ocak 2015 Pazartesi

Clinique Anti-Blemish Sivilce Karşıtı Çözüm Serisi Yağ Kontrol Maskesi

Günaydın!
Bugünkü yazının konusu, Clinique Anti-Blemish serisinden Yağ Kontrol Maskesi olacak.


Öncelikle Clinique'in Anti Blemish serisinin tamamını, sivilcelerimin baya yoğun olduğu bir dönemde kullandığımı söylemeliyim. Başlarda bu serinin etki gösterdiğini düşünsem de ne yazık ki uzun vadede hiç bir etkisini göremedim. (Yaklaşık 9 ay kullanmıştım)
İşte bu Yağ Kontrol Maskesi de o zamandan kalan bir ürün oldu.


Ambalajı gayet kullanışlı, tüp ambalajlar hijyen açısından kavanozlara göre her zaman daha iyi tabi ki.
Kil bazlı bir maske.
İçinde çok küçük ve az pütürcükler var.
Maskeyi temiz cildime, göz çevrem hariç, uyguluyorum ve 5 dakika bekletip yıkıyorum.
Haftada 1 ya da 2 kere kullanıyorum.
Çok bereketli bir ürün, küçük bir miktarı tüm yüze yetiyor.
Gramajı 100ml.


Vaatleri: sivilceleri iyileştirmek, yenilerinin oluşumunu engellemek, tıkalı gözenekleri temizlemek, fazla yağı arındırmak.

Benim gözlemlerim şu yönde oldu:
Maskeyi uyguladıktan sonra yüzüm yumuşacık oluyor.
Genel olarak cildimi temizliyor.
Gözenekleri bir miktar temizlese de, siyah noktalarıma çok etki ettiğini söyleyemem.
Yağı kontrol altına alıyor, cildim daha az yağlanıyor.
Ancak bu maskeyi her uyguladığımda ertesi gün mutlaka yüzümde sivilce çıkıyor.
Olan sivilceleri bir nebze söndürse de, yeni sivilceler çıkarttığı için kullanmaya çekiniyorum.
Belki bu durum gözenekleri açmasından kaynaklıdır, fakat yeni sivilcelere daha fazla katlanamadığımdan maskemi değiştirme kararı aldım.

Özetle, genel olarak sivilceli ve yağlı ciltler için güzel bir maske olsa da, cildimle iyi anlaştığını düşünmüyorum.
(Cilt bakım ürünleri her ciltte farklı etkiler gösterir, benim cildime yaramayan bir ürün başkası için çok uygun olabilir. Yorumlarımı okurken lütfen bunu da göz önünde bulundurunuz)

Clinique Anti-Blemish Sivilce Karşıtı Çözüm Serisi Yağ Kontrol Maskesine Clinique standı olan kozmetik mağazalarından ya da Clinique'in online sitesinden ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 89tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...