5 Ocak 2015 Pazartesi

Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleme Suyu

Günaydın!
Bugün sizlere çoğu bloggerın sayfasında yer verdiği, övgüleri duyan herkesin aldığı mükemmel bir üründen bahsedeceğim.
Evet, çok bahsedildi fakat benim de düşüncelerimi merak ediyorsanız buyurun incelemeye :)




Bu ürün bir misel makyaj temizleme suyu, yani adı gibi su kıvamında.
Daha önce farklı misel solüsyonlar denesem de (bakınız Yves Rocher Makyaj Temizleme Suyu gibi) Bioderma Sensibio H2O benim baş tacım.
Bu ürünü bu kadar çok sevme nedenim; yüzümdeki makyajı başka hiçbir temizleyiciye gerek duymadan mükemmel bir şekilde temizlemesi.
Toplamda 4-5 adet disk makyaj temizleme pamuğu ve bu ürün yüzümdeki bütün makyajı çıkarmama yetiyor.
Durulama gerektirmiyor ancak ben makyajımı bu ürünle çıkardıktan sonra temizleme jelimle yüzümü yıkıyorum, size de aynısı öneririm.
Cildimde herhangi bir olumsuzluğa neden olmadı.
Hassas ciltler için ideal.
Parfüm içermiyor.
İçeriği diğer ürünlere göre daha temiz diyebilirim.
Bendekinin gramajı 500ml, ancak 250ml ve 100ml olarak da satılıyor.
500 ml'lik bu ürün bana 4 ay, neredeyse her gün kullanımla rahat bir şekilde yetiyor.
Bu benim 6. şişem olacak :)

İçeriğini merak edenler için:

Kısaca, ben bu ürünü herkese ısrarla öneririm.
Biterse tekrar ve tekrar alırım :)

Bioderma Sensibio H2O'yu çoğu eczaneden veya dermokozmetik satan sitelerden temin edebilirsiniz.Genelde kampanyalı 2al 1 öde şeklinde satılıyor.
Ben dermokozmetik ürünler de satan mamacim.com'dan satın almıştım. Bu siteden güvenilir bir şekilde sipariş verebilirsiniz. Fiyatları eczanelere göre çok daha uygun. Şahsen bu siteden üç kere alışveriş yaptım, hepsi sorunsuz ve çok hızlı şekilde elime ulaştı.
Fiyatı: 49tl (2 adet 500ml)



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...