18 Ocak 2015 Pazar

Avon Super Shock Jel Göz Kalemi (Siyah)

Günaydın!
Bugünkü yazım Avon'un Super Shock Siyah Jel Göz Kalemi üzerine olacak.


Kalemin yapısı ve haliyle sürümü yumuşacık.
Verdiği siyahlık çok güzel, pigmentasyonu başarılı.
Kalıcılığı göz üstünde mükemmel, hatta o kadar kalıcı ki makyaj temizleyicimle (Bioderma Sensibio H2O) zor çıkarıyorum.
Göz içindeki kalıcılığı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Göz içinden akmayan o mükemmel kalemi hala bulabilmiş değilim, bulan haber versin :)
Gün sonuna kadar sürdüğüm şekliyle gözümde kalıyor.(Gözümün üstünde)
Gözlerimde herhangi bir hassasiyete neden olmadı.
Gramajı: 12g



İçeriği şu şekilde:

Özetle, ben bu göz kaleminden oldukça memnun kaldım, daha iyisini (gözümün içinden akmayanı) bulana kadar bununla devam edeceğim.

Avon Super Shock Siyah Göz Kalemini Avon temsilcilerinden ya da Avon internet sitesinden sipariş verebilirsiniz.
Fiyatı: 22,50tl (Ben yılbaşı kataloğundan bir krem farla birlikte ikisini 18,95tl'ye satın almıştım)



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...