14 Ocak 2015 Çarşamba

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Jel Eyeliner

Günaydın!
Grip olduğum için maalesef bir süre blogla ilgilenemedim, hala geçmemiş olsa da biraz daha iyi hissettiğimden hemen oturdum ve yazımı yazdım :)
Bugün sizlere severek kullandığım bir ürün olan Maybelline Eye Studio Lasting Drama Jel Eyeliner'dan bahsedeceğim.

Jel eyeliner kullanmadan önce hep kalem ya da likit eyelinerları tercih etmiştim ancak likit eyelinerdaki o parlak görüntüyü günlük makyaja her zaman yakıştıramıyordum.
İstediğim mat ve doğal görüntüyü jel eyelinerda elde ettim.


Bu jel eyelinerın bende olan rengi 01.Black.
Karton bir kutuda içinde kendi fırçasıyla birlikte satılıyor.
Kendi fırçasıyla uygulama yapmak çok kolay.
Ambalajı cam ve kullanışlı.
Mat bir siyahlık veriyor.
Pigmentasyonu oldukça iyi.
Sürümü yumuşacık.
Bazı farların üzerine sürdüğüm zaman yeterince koyu bir siyahlık vermese de üzerinden tekrar geçerek bu sorunu çözebiliyorum.
Kalıcılığı çok iyi.
Çok bereketli bir ürün, aylardır kullandığım halde dibini göremedim.


Küçük bir tavsiye; gözünüze uygularken biraz vakit aldığı için, cam kavanozunu ters çevirip düz bir zemine koyarsanız jelin havayla temasını kesmiş olursunuz böylece çabuk kurumasını engellersiniz. Aldığımdan beri bu şekilde kullanıyorum hala kuruluk belirtisi göstermedi.
Ayrıca eyeliner çekmede problem yaşıyorsanız bu ürünle çok daha kolay bir şekilde uygulama yapıldığını söylemem gerekir.

Uygulanmış hali şu şekilde:

Kısacası ben bu üründen çok memnunum ve herkese rahatlıkla tavsiye ederim :)

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Jel Eyelinerı Gratis, Watsons veya Maybelline standı olan herhangi bir kozmetik mağazasından satın alabilirsiniz.
Fiyatı:25tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...