7 Ocak 2015 Çarşamba

MAC Studio Face and Body Fondöten (Beyaz)

Günaydın!
Bugünkü yazım MAC Face and Body Fondöteniyle ilgili olacak.
Beyaz tenliler için güzel bir yazı olacağını düşünüyorum çünkü bu fondötenin bende olan rengi beyaz :)

Peki ben neden beyaz bir fondöten aldım?
Daha önce de söylediğim gibi tenim çok açık renkli olduğundan piyasadaki çoğu fondötenle uyum sorunu yaşıyordum.
Bu beyaz fondöteni elimdeki bütün fondötenlere karıştırarak istediğim rengi elde edebiliyorum.


Genel olarak incelersek;
Yüz ve vücut için kullanılabiliyor.
Su bazlı bir fondöten.
Yapısı oldukça akışkan.
Kapatıcılığı çok az.
Tüp ambalajı ince uçlu ağıza sahip, bu sayede istediğim miktarda ürün alabiliyorum.
Kokusu bence rahatsız edici değil.
Çok kuru ciltler için uygun olduğunu düşünmüyorum zira çene ve dudak kenarlarımdaki kurulukları "Hey, biz buradayız" şeklinde ortaya çıkarıyor.
Uygulama öncesinde mutlaka nemlendirici krem sürüyorum.
Kalıcılığı orta diyebilirim, sabah erken çıktığımda gün sonuna kadar dayanmıyor.
SPF içermiyor.
Gramajı 120ml.

Kalıcılık özelliğini, karıştırdığım fondötenin de etkilediğini söylemem gerekir.
Ben bu fondöteni, rengini açmak istediğim başka bir fondötenle cam bir plaka üzerinde karıştırdıktan sonra parmaklarımla yüzüme uyguluyorum.
Rengini açmak istediğim fondötenin kıvamını seyrelterek, kendi ince yapısına benzetiyor.
Ayrıca, bu beyaz fondöteni bazen tek başına elmacık kemiklerimin üzerine de biraz sürüyorum, güzel bir aydınlık veriyor.

Yapısını görebilmeniz açısından tek başına uygulanmış hali:

İçeriğini merak edenler için:


Özetle, bütün fondötenlerimin rengini tenime uydurduğu için bu beyaz fondöteni oldukça sevdim. Açık tenlilere önerebilirim.

MAC Studio Face and Body Fondöteni MAC mağazalarından satın alabilir ya da kendi internet sitesinden sipariş verebilirsiniz.
Fiyatı: 105 tl



Sevgiler
Neşe

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Meraba bende studio f&b aldim 120 ml ancak boyutu.bana oldukca ufak geldi yani soyle ki 50 mllik Siseye koymuslar uzerine 120 ml basmislar gibi. Mac online dan aldim ben acaba yanlislik olabilir mi die gezerken gordum ki 2 satr yazisi olan 120ml 4 satr olan 50 ml. Yani benmki hatali gibu düşündüm ama seninki de bu sekilde. Neden bu sekilde biliyor musun acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle bu beyaz fondötenin 50ml olanı yok yani eğer siz de beyaz aldıysanız kesinlikle 120ml dir. 50ml şişeleri 120ml olanların yanında gerçekten çok küçük, ben MAC mağazasından almıştım onlara da baktım. Satır olayını siz söyleyince fark ettim, belki şişelerde yeni-eski basım gibi bir şey olabilir diye düşünüyorum.Sevgiler :)

      Sil
  3. Sanirim bu urunu ben de alicam tum fondotenlerle uyum sorunu bende de var ne yazik ki nc15oluyor sukur ki o da:D ama her farkli fondotenlerde ya da bb kremlerde cok isime yarayacagini dusunuyorum inceleme cok guzel olmus:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer fondötenlerde uyum sorunu yaşıyorsanız gerçekten kurtarıcı bir ürün, elimdeki fondötenleri bitirmeme yardımcı oluyor, kesinlikle öneririm :)

      Sil
  4. sitede bulamıyom malesef akbatı mağazasında da sordum yok dendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sitesinde stokta görünmüyor. Taksim mağazasına sorarsanız, orada olabileceğini düşünüyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...