31 Mayıs 2015 Pazar

Loreal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba herkese!
Bugün Loreal Paris markasına ait Üç Etkili Makyaj Temizleme Suyundan bahsedeceğim.


Makyaj temizleme sularının ne kadar kullanışlı olduğunu bilmeyen kalmamıştır. Bu alandaki en başarılı ürün bence hala Bioderma Sensibio H2O (Hatırlamak için tıktık)

Ambalaj olarak sert, plastik, şeffaf bir tüpte.
Ancak ağız kısmı ciddi şekilde sorunlu tasarlanmış, ürünü alırken hiçbir şekilde miktarını ayarlayamıyorum ve bir kısmı da yere dökülüyor.


Parfüm içermiyor ve hipoalerjik.
Yüz ve göz makyajını çıkarmak için kullanılabiliyor.
Hassas ciltler için uygun olduğu söylenmiş.
İçeriği oldukça sade.
Gramajı 200ml.
Vaadi ise; makyajı kalıntı bırakmadan kusursuz bir şekilde temizlemesi.


Kusursuz şekilde temizlemeyi geçtim, makyajı yüzümden neredeyse hiç çıkaramadı desem yalan söylemiş olmam.
Cilt makyajını temizlemede bir nebze daha iyi olsa da göz makyajında sonuç benim için hüsran oldu. Rimelimi çıkarmak için gözümü çok fazla ovuşturduysam da sonuç alamadım.

Cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. (Tabi ovalamaktan kızaran gözlerimi saymazsam!)
Ürünü çöpe atmamak amacıyla yüz ve dudak makyajımın temizliği için kullandım ve çok az bir miktar kaldı. Bitirince bir daha almayacağım.

Sonuç olarak ben maalesef sevemedim. Ancak denemek isterseniz Gratis, Watsons mağazalarından ve çoğu kozmetik mağazasından bu ürüne ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 15tl.



Sevgiler
Neşe

8 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın canım :) bu arada seni bloga bekliyorum madamoje.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorum blogunuza, sevgiler :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım. Aynı ürünü ben de kullanıyorum, sonuç hüsran. Beklediğim etkiyi alamadım ne yazıkki. Tavsiyede bulunduğun ürünü de deneyeceğim. Yazı için teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım. Aynı ürünü ben de kullanıyorum, sonuç hüsran. Beklediğim etkiyi alamadım ne yazıkki. Tavsiyede bulunduğun ürünü de deneyeceğim. Yazı için teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim merhaba :) hiç sevemedim ben de maalesef.Kesinlikle Bioderma'yı denemelisin çok başarılı :) sevgiler kuzum :*

      Sil
  5. Paylaşım için çok teşekkürler bu arada seni takipteyim canım ben de beklerim.
    Bloğum http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/ Görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) İlginiz için ben teşekkür ederim. Hemen bakıyorum blogunuza. Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...