6 Mayıs 2015 Çarşamba

Bitenler - 1

Herkese merhaba!
Bugün ilk "Bitenler" yazımla karşınızdayım :)
Ara ara, bitirdiğim ürünler biriktiğinde toplu bir şekilde incelemelerimi sizinle paylaşacağım.


Çok fazla makyaj ürünü bitirebilen bir insan değilim, dermokozmetik ürünleri daha fazla bitirdiğimi söyleyebilirim, ancak bu ilk bitenler yazıma makyaj ürünleri de dahil oldu.


The Balm Sexy Mama Transparan Pudra: Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu. Hatta ikincisini kullanmaya başladım bile. Ayrıntılı incelemesi için tıktık.

Maybelline Master Precise Likit Eyeliner: Kısa sürede kuruma problemi olmasaydı sevebilirdim ancak tekrar alacağımı sanmıyorum. Yine de keçe ucu oldukça kullanışlı olduğundan, bazen jel eyeliner sürmek için kullanıyorum. Ayrıntılı incelemesi için tıktık.

Rimmel London Match Perfection Concealer & Highlighter: Çok severek kullandığım, uygun fiyatlı ve hafif bir kapatıcıydı. Kesinlikle öneririm. Ayrıntılı incelemesi için tıktık.


Giovanni 2chic Avocado & Olive Oil Ultra Moist Deep Deep Moisture Hair Mask: Giovanni' nin bu saç maskesini sevdim. Avokado ve Zeytinyağı içeriyor ki bu iki bileşen saç için çok besleyici. Diğer saç maskelerinden farklı olarak içinde minik granüller var. Verdiği yumuşaklık ve kokusu çok güzel. Tek sevmediğim özelliği şişesi oldu. Çünkü bu maskenin yapısı yoğun ancak bu şişe sıkarak kullanmak için pek de kullanışlı değil. Ambalaj olarak yumuşak plastikten tüp tercih edilebilirdi.

Urban Natural's Collagen & Keratin Şampuan: Bu seri kuru ve mat saçlar için tasarlanmış. Paraben içermiyor. Ben maalesef bu şampuanla anlaşamadım. Nem vermeyi, onarmayı bırakın, saçımı ciddi şekilde kuruttu. Saçımda boya olmamasına rağmen neden böyle bir etkiyle karşılaştım bilemiyorum. Tekrar almayacağım.

Live Clean Exotic Shine Bali Oil Şampuan: %98 bitki içerikli olan bu şampuan güçlendirmeyi ve yumuşaklığı vaat ediyor. Oldukça sade ve doğal bir içeriği var. Gönül rahatlığıyla kullandım. Kokusu gerçekten çok hoş. Bitirdiğimde aynı markanın Argan Yağlı olan şampuanını aldım. Kesinlikle öneririm.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi: İçeriği güzel ve hafif bir bakım kremi arıyorsanız tavsiye ederim. Ben genelde ellerim için kullanıyorum. Çok hafif, net olmayan bir kokusu var.

İlk biten ürünlerim bu şekildeydi. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Merak ettikleriniz varsa yorum kısmından sorabilirsiniz :)



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...