17 Mayıs 2015 Pazar

Golden Rose Velvet Matte Rujlar (01-05-10-12)

Merhaba!
Bugün blogumun konuğu Golden Rose Velvet Matte Rujlar olacak.
Bende bu serinin 01, 05, 10 ve 12 numaralı renkleri mevcut.





Ambalajı mat bordo renkte, çok sağlam olduğunu söyleyemem.
Seri mat bir yapıda, kesinlikle parlaklık ya da sim içermiyor.
Mat olsa da sürümü zor değil, ben genelde dudaklarımı lip balm ile nemlendirdikten sonra uyguluyorum.
Kalıcılığı bence başarılı, 3-4 saate kadar rahatlıkla dayanıyor.
E vitamini içeriyor.
Kokusu rahatsız edici değil.
Renk verişi güzel.
Çizgilere çok fazla dolmuyor ancak açık renklerde dudak çizgilerimi biraz belli edebiliyor.
Renk skalası oldukça geniş.
Gramajı 4,2g.



Uygulanmış halleri şu şekilde:


Ben bu seriden oldukça memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Kendi ten renginize uygun tonunu mutlaka almalısınız.

Golden Rose Velvet Matte rujlara Gratis, Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz, ayrıca online olarak da Golden Rose sitesinden sipariş verebilirsiniz.
Fiyat: 15 civarıydı, ben indirimle 8tl ye aldım.



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...