1 Mayıs 2015 Cuma

La Roche-Posay Termal Su

Herkese merhaba!
Bugünün konuğu La Roche-Posay Termal Suyu olacak.


Termal su, normal suya kıyasla mineral içeriği daha farklı olan sudur ve cilt için rahatlatıcı etkileri vardır.
La Roche-Posay'in de bu termal suyu serbest radikallere karşı doğal korumayı, cildi rahatlatmayı ve yumuşatmayı vaat ediyor.


Ambalaj olarak sprey ağızlı bir şişe seçilmiş, bu sayede ürünü kullanmak kolaylaşıyor.
Tamamen doğal bir ürün.
Ben genelde yaz aylarında kullanmayı tercih ediyorum.
Özellikle kuruyan cildi rahatlatma konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca kil maskesi yaparken su yerine termal sudan yardım alıyorum.
Makyaj süngerlerimi de termal suyla ıslatıyorum.
Çok hafif bir nem verme etkisi var.
Herhangi bir kullanım sıklığı yok, ihtiyaç duydukça yüzüme uyguluyorum.
Gramajı 150ml.


Hassas ciltler için güzel bir ürün ancak benim için vazgeçilmez değil, biterse tekrar alacağımı sanmıyorum.

La Roche Posay Termal Suya yetkili eczanelerden ve dermokozmetik sitelerden ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 32 tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...