29 Mart 2015 Pazar

La Roche Posay Effaclar Duo [+]

Günaydın!
Bugün blogumun konuğu La Roche Posay Effaclar Duo [+]


Bu krem, akneye karşı pürüzsüzleştirici ve gözenek açıcı bakım kremi olarak tasarlanmış.
Vaatleri ise şu şekilde: belirgin cilt bozukluklarının görünümünü azaltmaya yardımcı olmak ve tıkalı gözenekleri açmak.

Öncelikle cilt bakım ürünlerinin ancak düzenli kullanımda sonuç verdiğini söylemem gerekir.
Bir müddet kullandıktan sonra işe yaramıyor deyip kullanmayı bırakmayın.
Yıllarca akneden muzdarip biri olduğum için şunu diyebilirim ki;
Sabırlı olmak cilt problemleriyle savaşta en önemli silahınızdır, bunu unutmayın.

Ben bu kremi dediğim gibi düzenli olarak sabah akşam cildimi temizledikten sonra yüzüme uyguladım.
Tüp ambalajı ve ince uçlu ağzı kullanım açısından rahat.
Yapısı kremsi ve hafif, çok yoğun değil.
Cildime sürdükten sonra herhangi bir reaksiyonla karşılaşmadım.
Özellikle sabahları oldukça aydınlık bir ciltle uyandığımı söylemeliyim.
Yeni sivilce oluşumunu zaman içinde önlüyor.
Siyah noktalara çok etkili olduğunu söyleyemem.
Ben özellikle yanaklarımda bulunan sivilce izlerini geçirebileceğini düşünmüştüm.
Ancak etkisi maalesef benim beklediğim kadar büyük olmadı bu yüzden 2. defa almamaya karar verdim.
Gramajı 40ml.


Genel olarak yorumlayacak olursam, evet etkili bir krem ancak yüzünüz çok problemli değilse.
Önerir miyim derseniz evet denemeye değer bir ürün olduğunu söyleyeyim. Nihayetinde bu ürünü mucize niteliğinde görenler de var.
Unutmayın ki herkesin cilt yapısı farklıdır ve buna bağlı olarak alınan sonuçlar da farklı olacaktır.

La Roche Posay Effaclar Duo [+] Kremine yetkili eczanelerden ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 54,90tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...