7 Nisan 2015 Salı

Wet n Wild - No Neutral Ground Far Paleti

Günaydın!
Bugün sizlere Wet n Wild markasına ait "No Neutral Ground" far paletinden bahsedeceğim.


Paletteki renklerin hem renkli hem de kahverengi gözlere gidecek tonlarda olduğunu düşünüyorum.
Toplamda 8 adet renk var.


En üst sıradaki renkler kaş kemiği için,(Ben aynı zamanda göz pınarlarıma da uyguluyorum)
Orta sıradaki renkler göz kapağı için,
Alt sıradaki iki renk ise göz çizgisi yani kirpik dipleri için uygun görülmüş.

Alt sıradaki kahverengi ve yeşil tonları mat yapıda, ortadaki renkler hafif sedefliler, en üsttekiler ise yoğun ışıltı içeriyor.
Ancak içerdikleri ışıltıya göre bence günlük kullanıma gayet uygunlar, en azından beni hiç rahatsız etmediler.




Çok az tozutuyorlar.
Kalıcılık konusunda fena değiller, far bazıyla tabii ki daha iyi olacaktır.
Pigmentasyon açısından en üst ve orta sırayı biraz zayıf buldum, en alttaki iki mat far başarılı.


Genel olarak bakacak olursak, benim için orta halli bir ürün oldu.

Fikir vermesi açısından hafif bir makyaj yaptım:




Wet n Wild No Neutral Ground Far Paletine Gratis Mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 21tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...