12 Nisan 2015 Pazar

Moshos Garden Argan&Aloevera Kil Maskesi

Günaydın!
Bugün blogda daha önce inceleme sözünü verdiğim Moshos Garden Argan ve Aloeveralı Kil Maskesi var.


Diğer Moshos Garden ürün incelemelerim için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.

Moshos Garden'ın diğer ürünleri gibi bu maske de tamamen doğal içeriğe sahip, aynı zamanda organik argan yağı içeriyor.
Ambalaj olarak plastik bir kavanoz seçilmiş.
Argan yağından kaynaklı olsa gerek yapı olarak yumuşak.
Kuru ve karma ciltler için önerilmiş. Çok yağlı ciltlerin seveceğini sanmıyorum.
Kokusunu ben sevmedim ancak rahatsız edici değil.
Gramajı 125ml.


Burada dikkat etmeniz gereken nokta; ambalajın üzerinde kullanım şekli olarak yeterli miktarda alınıp uygulanması gerektiği yazıyor. Yapı olarak da yumuşak olduğu için ben talimata güvenerek ilk kullanımda direkt uygulama gafletine düştüm :) Ancak siz böyle yapmayın. Web sitesinde az miktarda su ile karıştırılarak kullanıldığı söylenmiş. Bu şekilde daha rahat bir uygulama sağlarsınız. Ben su yerine gül suyuyla karıştırıyorum. Rengi açılana kadar yüzümde bekletip sonra duruluyorum.


Vaatleri şu şekilde: Yüzdeki ölü hücreleri temizler, nemlendirir, ışıltılı bir cilde sahip olmanıza yardımcı olur.
Benim gözlemlerim ise: Temizleme performansını oldukça başarılı buldum, siyah noktalarda dahi fark yaratıyor. 
Normalde kil maskeleri yüzü gerer ancak bu maskeyi uygulayıp yüzümü yıkadıktan sonra sanki nemlendirici sürmüşüm gibi yumuşacık bir ciltle karşılaşıyorum ve daha aydınlık bir cilt elde edebiliyorum.

Vaatlerini kesinlikle yerine getiren bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Ancak her cilt bakımı ürününde olduğu gibi düzenli kullanım sonucu bu etkileri elde edebilirsiniz. Ben bu maskeyi haftada bir kez kullanıyorum.

Sonuç olarak ben bu maskeyi çok sevdim ve cildinize uygun olan çeşidini seçip kullanmanızı öneririm.

Moshos Garden Argan&Aloevera Kil Maskesine Moshos Garden'ın web sitesinden ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 36tl



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. Merhaba blogunu instagramdan keşfettim :)
    bende moshos garden ürünlerini merak ediyorum tam bir maske delisiyim her ürünü deneyesim var:)
    Benimde bakım üzerine bir blogum var bakarsan sevinirim
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/
    https://instagram.com/ceydacengizblog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Moshos Garden'dan aldığım bütün ürünlerden çok memnun kaldım, tamamen doğal olması da içimi rahatlatıyor kesinlikle deneyin derim :) Blogunuza hemen bakıyorum. Sevgiler!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...