10 Mart 2015 Salı

L'oreal Paris Superliner Smokissime Pudra Kalem Far

Günaydın!
Maalesef yazılarıma iş yoğunluğum nedeniyle iki hafta ara vermek zorunda kaldım.
Bu yazıyla uzun aramıza son veriyorum :)

Bugün sizlere değişik bir ürün tanıtacağım. Daha önce hiç bu tarzda bir ürün kullanmamıştım, sanırım yeni bir buluş :)
İnceleyeceğim ürün: L'oreal Paris markasına ait Superliner Smokissime Pudra Kalem Far.


Bende bulunan rengi 100-Black Smoke.
3 farklı rengi mevcut.
Kalem şeklinde uzun bir ambalaja sahip olan bu farın ucunda sünger bir aplikatör bulunuyor.
Kapağı çevir-aç şeklinde olduğundan çantada taşımak sıkıntı yaratmıyor.
Aplikatörle uygulama yaparken elinizin ayarına göre farklı sonuçlar elde edebiliyorsunuz, yani biraz bastırarak sürdüğünüzde daha koyu bir renk elde edebilirsiniz. Aynı şekilde sürdüğünüz yerin üzerinden tekrar geçerseniz yine koyu renk elde edebiliyorsunuz.


Ürünün amacı, smokey makyajlar için kolaylık sağlamak ve bunu gerçekten başarıyor. 1-2 dk içinde smokey göz makyajı yapmak mükemmel bir şey!
Hele ki siyah far kullanmaktan çekiniyorsanız bu ürün kesinlikle çok işe yarayacaktır.

Ben yalnızca kirpik diplerime sürerek de güzel sonuç elde ediyorum. Tamamen tercihe bağlı şekilde kullanılabilen bu kalem fara ben bayıldım. Siyah farlara bu ara pek elim gitmiyor :)


Ürünü uygularken hata yaptığımda far fırçası veya parmağımla rahatlıkla düzeltebiliyorum, hemen sabitlenmiyor. Zaten tüm göze buğulu bir makyaj yapacaksanız, uygulama sonrası parmağınızla veya far fırçasıyla dağıtmanız daha güzel bir sonuç verecektir.


Tek eksi özelliği; gün sonunda göz kapağımda çizgilerde birikme yapması oldu. Onun haricinde çok severek kullandığım bir ürün oldu. Hatta Taupe Smoke renginde de aklım kaldı, buluşmamız yakındır ^-^

L'oreal Paris Superliner Smokissime Pudra Kalem Fara, L'oreal standı olan kozmetik mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı:39,99tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...