26 Mart 2015 Perşembe

Neutrogena Visibly Clear - Siyah Nokta Temizleyici Tonik

Merhaba!
Bugün sizlere Neutrogena Visibly Clear Serisine ait Siyah Nokta Temizleyici Tonikten bahsedeceğim.


Ambalaj olarak sade ve şeffaf bir şişe seçilmiş, içinde ne kadar ürün kaldığını görmek bence güzel.
Şişenin ağız kısmı dar olduğundan pamuğa dökerken ürün kontrolünü sağlayabiliyorsunuz.

Vaatleri: siyah noktaların azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı olmak.

Ben bu toniği yalnızca akşamları, makyajımı çıkardıktan ve cildimi yüz temizleme jelimle temizledikten sonra kullandım.
Benim cildim karma olduğu için sadece T bölgeme uyguladım.
Vaadini bence yerine getiriyor.
Anlık olarak bile cildi gerçekten çok iyi temizliyor. Öyle ki, jelle yıkadıktan sonra bile pamuğa hala kir çıkarabiliyor.
Cildimdeki yağı tamamen temizliyor.
Uyguladıktan sonra kuruması biraz zaman alıyor.
Gramajı 200ml.

Ancak verdiği sonuçtan memnun kalsam da bu toniği sevemedim. Bunun nedeni de aşırı derecede alkol içeriyor olması. Yüzümü sanki saf alkolle siliyormuş gibi hissediyorum ve ürünü uygularken gözlerimi yakacak kadar yoğun bir alkol kokusu var.
Ayrıca burun kenarlarımda ve yüzümün bazı kısımlarında yanma yapıyor ve cildimi aşındırıyormuş gibi hissettiriyor.
Cildim yağlı olduğu kadar hassas da olduğu için bu toniğin bana fazla geldiğini düşünüyorum.


Sonuç olarak, eğer siyah noktalarınızdan şikayetçiyseniz ve cildiniz alkollü toniklere tepki göstermiyorsa, evet gerçekten etkili bir ürün.

Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Toniğe Watsons, Gratis, Migros gibi mağazalardan ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 10tl. (Migros Kadınlar Günü indiriminden 5tl ye almıştım)



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. harika bir tonik benim favorim:) takibimdesin bende bloğuma beklerim gelirsen çok mutlu olurum sevgiyle kal!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki bakıyorum hemen blogunuza :) sevgiler!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...