12 Aralık 2014 Cuma

La Roche-Posay Toleriane Teint Corrective Fondöten

Herkese merhaba!
İlk yazıma fondötenle başlamanın iyi bir fikir olduğunu düşündüm.
Bugün sizlere La Roche-Posay Toleriane Teint Corrective Fondötenden bahsedeceğim.


Öncelikle cildimden bahsedeyim. Karma bir cilde sahibim ancak yıllarca kullandığım ürünler dolayısıyla cildim oldukça hassaslaştı. Sivilce problemim her zaman vardı, şimdilerde azalsalar da maalesef tamamen bitmiş değiller. Yanaklarımdaki sivilce lekeleri uğraştığım diğer bir problem. Kısacası sorunlu bir cilde sahibim.

La Roche-Posay Toleriane Teint Corrective Fondöten hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygun.
SPF 25 içeriyor.
Plastik bir tüpte ve ince uçlu ağıza sahip oluşu ürünü yeterli miktarda almanıza olanak sağlıyor.
Bu fondöten şimdiye kadar kullandığım en yoğun fondötenlerden biri ve kapatıcılığı gerçekten yüksek.
Mat bitişli, uzun süre kalıcı ve pembe alt tonlu bir fondöten.



Gelelim fondötenin en olumsuz özelliğine: Renk!
Fondötenin yalnızca üç tonu bulunuyor. Bendeki en açık renk olan 11 numaralı Light beige tonu. Gördüğünüz gibi o bile cildimden çok çok koyu bir tonda. Açık tenliler bu fondöteni sevmeyecektir.
Bu yüzden ben bu fondöteni ya beyaz bir fondötenle karıştırıp rengini açarak kullanıyorum (fakat bu durumda fondötenin yapısı değişiyor ve kapatıcılığı azalıyor) ya da yazın bronzlaştığımda kullanmayı tercih ediyorum.

Merak edenler için içeriği şu şekilde


Özetleyecek olursam, benim gibi sorunlu cildi olanlar için mükemmel bir fondöten olsa da renk skalasının azlığından dolayı bir daha tercih edeceğimi sanmıyorum.

Son olarak, La Roche-Posay Toleriane Teint Corrective Fondöteni eczanelerden ve dermokozmetik ürün satan sitelerden temin edebilirsiniz.
Fiyatı: 64,90tl



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim hemen bakıyorum blogunuza, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...