29 Aralık 2014 Pazartesi

Desert Essence Yüz Yıkama Jeli

Günaydın!
Bir önceki yazımda söz verdiğim gibi, bugünkü inceleme yazım yeni temizleyicim Desert Essence Yüz Yıkama Jeli üzerine olacak.



Öncelikle, kısaca neden yüz yıkama jelimi değiştirdiğimden bahsetmek istiyorum.
Neredeyse her gün makyaj yapıyorum. Şampuanlar, saç kremleri, duş jelleri, sabunlar, el kremleri, vücut kremleri, saç bakım ürünleri, makyaj temizleyicileri...derken kullandığım kozmetik ürün listesi uzar gider.
Peki, bu kadar kimyasal ürün kullanmak zararlı mı ya da ne kadar mantıklı?
Elbette kullandığımız çoğu kozmetiğin içerik listesi laboratuvar üretimi kimyasallarla dolu ve bunlar deri yoluyla vücudumuza nüfuz ediyor.
Bu yüzden ben kozmetik ürünlerimde bir eleme yoluna gittim.
Makyaj malzemelerine aşırı zaafım olduğunu ve kesinlikle kısıtlayamayacağımı anladığım için onlar haricinde kalan diğer bütün kozmetik ürünlerimde olabildiğince doğal ya da daha az kimyasal içeren ürünlere yöneldim.
Tabi ki bu mantık her ürün için pek mümkün olmuyor (yani içeriği kimyasal bomba olan bir ürünü yere göğe sığdıramayarak anlattığımda; "Hani doğal ürün kullanıyordun Neşe, ne oldu şimdi?" demeyiniz) ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)


Şimdi, gelin ürünü inceleyelim:
Yağlı ve karma ciltler için ideal.
Bu ürüne jel demek pek de mantıklı değil zira kendisi su formunda.
Doğal içeriğinden dolayı fazla köpürmüyor.
Yüzümü ürünle yıkadıktan sonra verdiği temizlik hissi çok güzel ancak sanki sabunla yıkamışım gibi gıcır gıcır oluyor cildim.
Yıkadıktan sonra bir kere kremimi geç sürme gafletine düştüm ve yüzüm kuruluktan çatlayacaktı. Yani kreminizi hemen sürmeyi unutmayın :)
Ekinezya, meyankökü, çay ağacı yağı, organik yeşil ve beyaz çay özleri, deniz yosunu içeriyor.
Ayrıca vegan, gluten free ve cruelty free (yani hayvanlar üzerinde denenmemiş)
Bir de şişesi geri dönüşümlü ve biyoparçalanabilir daha ne olsun!
Doğal bir üründen bu kadar iyi temizlik performansı beklemezdim, gerçekten başarılı buldum.
Gramajı 250ml.



Bu ürünle ilgili söyleyeceğim tek olumsuz şey kokusu olacaktır.
Eğer koku duyunuz çok hassassa sevmeme ihtimaliniz yüksek.
Bu kötü koku içindeki çay ağacı yağından kaynaklanıyor. Almayı düşünüyorsanız öncesinde aktara gidip çay ağacı yağını bir koklayın derim :)
Ancak yüzünüzü yıkarken dayanabilirseniz, sonrasında cildinizde koku kalmıyor.

Merak edenler için içeriği:

Desert Essence Yüz Yıkama Jelini ben Macro Center'dan almıştım ancak internetten de temin edebilirsiniz.
Fiyatı:41 tl



Sevgiler
Neşe


2 yorum:

  1. Bende almak istiyorum, cildiniz yağlı ve karma cilt mı, benim T bölgesi yağlı, yüzümü kurumasını istemiyorum, acaba normal ciltler için olanını mı alsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim de T bölgesi yağlı, yanaklar kuru yani karma. Bu çok fazla kurutuyor cildi. Bana sorarsanız normal cilt veya hassas cilt için olanına bakın derim. Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...