28 Aralık 2014 Pazar

La Roche-Posay Effaclar Jel Temizleyici

Merhabalar!
Bugün yine La Roche-Posay ürünlerinden biri olan Effaclar Jelden bahsedeceğim.
İncelediğim ürünlerden anlamışsınızdır belki, ben bu markayı gerçekten çok seviyorum :)



Genel olarak incelersek:
Ürün şeffaf jel formda.
Hafif bir ürün.
Akneye eğilimli, yağlı ve hassas ciltler için ideal.
Çok bereketli bir ürün, küçük bir miktarı bütün yüz için yeterli oluyor.
Yıkarken fazla köpürüyor ancak sonrasında verdiği temizlik hissi güzel.
Tabi ki çoğu temizleyici jel gibi yıkama sonrası biraz kuruluğa neden olabiliyor, nemlendirici uygulayarak önüne geçilebilir.
Paraben, alkol ve sabun içermiyor.
Gramajı 200ml.

Ben bu ürünü sabah makyaj yapmadan önce, akşam da makyajımı çıkardıktan sonra kullanıyordum.
Gerçekten sevdiğim bir ürün, ancak bu benim biten dördüncü tüpümdü.
Şimdi farklı bir temizleyici kullanıyorum.(Önümüzdeki yazının konusu bu olacak)

İçeriğini merak edenler için:

Bu ürünle ilgili sevmediğim tek şey Sodium Laureth Sulfate içermesi.
Onun haricinde gayet iyi anlaşıyorduk :)
Elimdeki temizleyiciden uzun vadede memnun kalmazsam tekrar kendisine dönme ihtimalim yüksek.

La Roche-Posay Effacler Jel Temizleyiciye eczanelerden ve dermokozmetik satan sitelerden ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: Eczanelerde 35tl civarı, ben dermokozmetik satan bir siteden 27tl ye satın almıştım.



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...