19 Haziran 2016 Pazar

Clarins HydraQuench Cream-Mask (Nem Maskesi)

Merhabalar!
Bugünün inceleme yazısı Clarins Nem Maskesi üzerine olacak.
Yılbaşında kendime hediye olarak Clarins'in yılbaşı setlerinden almıştım. Yanına da indirim olduğu için merak ettiğim bu nem maskesini eklemiştim. O zamandan beri kullandığım bu maskeyi yorumlamanın vakti geldi :)


Tüp ambalajda bulunuyor.
Yoğun bir yapıda, küçük bir miktarı tüm yüze rahatlıkla yetiyor.
Yumuşak kremsi bir kokusu var, rahatsız edici değil.

Kullanım olarak şu şekilde: Yüz ve boyuna kalın bir tabaka halinde uygulanır, 5-10dk beklettikten sonra toniklenmiş bir pamukla silinir.
Ben bazen bu şekilde uyguladım, bazen ise özellikle cildimin çok kuru olduğunu hissettiğim zamanlarda krem sürer gibi ancak biraz daha yoğun bir şekilde uyguladım ve yüzümde bıraktım. Yani pamukla silmedim. Bunu da genelde gece yatmadan önce yaptım. 
İki şekilde kullanımda da bence etkisi aynı. Pamuksu bir yumuşaklık veriyor. Kuruluğu tamamen alıyor.
Yaza girdiğimiz şu günlerde biraz ağır geleceği için yalnızca ihtiyaç duyduğum zamanlarda kullanmak üzere rafa kaldırdım.


Özetle, eğer gerçekten kuru bir cildiniz varsa ve krem yetersiz geliyorsa özellikle sonbahar ve kış ayları için önerebileceğim güzel bir nem maskesi diyebilirim. Ancak kullandığınız krem cildinizi nemlendirmeye yetiyorsa, yüzünüzün herhangi bir yerinde kuruluk yoksa çok gerekli olduğunu düşünmüyorum. Yine de arada cildinize böyle ürünlerle nem yüklemesi yapmanın uzun vadede kırışıklıklara etki edeceğini söyleyeyim.

Clarins ürünlerine YKM, Boyner ve Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 129 tl



Mutlu günler dilerim
Neşe

2 yorum:

  1. nice work. i just follow your blog <3 Greetings from Greece
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you! I'll look over your blog. Loves from Turkey :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...