24 Ekim 2015 Cumartesi

NARS Radiant Creamy Concealer

Yağmurlu ve karanlık bir günden herkese merhaba.
Böyle günlerde canım hiç dışarı çıkmak istemiyor ve güneşli günlerdekine kıyasla kendimi bitkin hissediyorum.
Hava durumuna göre değişen ruh halime selamlar ^-^


Gelelim bugünkü yazının kahramanına; NARS Radiant Creamy Kapatıcı
En son kapatıcı olarak Make Up For Ever'ın HD Kapatıcısını tercih etmiştim. Yazısını hatırlamak için tıktık 
Ancak önceki yazımda belirttiğim problemlerden ötürü bu sefer NARS denemek istedim ve iyi ki denemişim diyorum.


Öncelikle ambalajı sade ve bence çok şık.
Sünger aplikatöre sahip.
Kapatıcılık olarak ortanın üzerinde. Göz altlarıma corrector kullanmadan yalnızca bunu uyguluyorum ve yeterli geliyor.
Oldukça yoğun kremsi bir yapısı var, küçük bir miktarı yeterli oluyor uygulama için.
Ben hem göz altlarımı hem de akne izlerimi kapatmak amacıyla kullanıyorum ve sonuca hayran kaldığımı söyleyebilirim. Ciltle bütünleşiyor, kesinlikle kapatıcı sürmüşsünüz gibi durmuyor. Tabi ki doğru renk seçimi bu etkiyi almak için çok önemli, mutlaka gün ışığında seçin derim. Bendeki rengi Vanilla.
Kalıcılığı iyi.


Benim için tek eksisi göz altı çizgilerine dolması.
Göz altlarımı nemlendirmeme ve kapatıcıyı sabitlememe rağmen bu sorunu yaşıyorum.
Ancak küçük bir düzeltmeyle bu sorunu halledebiliyorum.

Ben bu kapatıcıya bayıldım! Biterse tekrar ve tekrar alacağım üründür kendisi.
Şiddetle öneririm :)

NARS Radiant Creamy Concealera Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 85tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...