18 Ekim 2015 Pazar

Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser & Clarins Gentle Foaming Cleanser

Merhabalar!
Bugün, uzun süredir cilt bakımımda kullandığım iki üründen bahsedeceğim size.
Clarins markasına ait  One-Step Gentle Exfoliating Cleanser ve Gentle Foaming Cleanser.

Clarins Gentle Foaming Cleanser her gün kullanılan yüz temizleme jellerinden.

Bugüne kadar kullandığım yüz yıkama jellerinin hepsi akneli ve yağlı ciltlere uygun olanlardandı ancak bu sefer tercihimi hassas ve kuru ciltler için olandan yana kullandım ve iyi ki de böyle yapmışım diyorum. Çünkü, cildim karma yani T bölgem yağlıyken yanaklarım gerçekten kuru ve hassas. Diğer temizleyiciler yanaklarımın kuruluğunu arttırırken bu temizleyici içeriğindeki shea yağı ile cildimi hem nemlendirdi hem de temizledi.
Yapı olarak krem gibi.
Shea yağı kokuyor, ben kokusunu seviyorum.
Günlük cilt temizliği için bence ideal ve yeterli.

Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser ise tüm cilt tiplerine uygun bir temizleyici.

Ancak peeling gibi küçücük tanecikler içeren bu temizleyiciyi ben haftada 2 ya da 3 kere kullanıyorum. Her gün kullanımda cildi yoracağını ve hasar vereceğini düşünüyorum.
Portakal kokulu bu temizleyiciyi ben çok sevdim.
Özellikle duş esnasında ciltteki gözenekler sıcaktan açılmış bir haldeyken kullanınca mükemmel sonucu elde ediyorum.
Bugüne kadar kullandığım hiç bir peeling bu kadar etki etmemişti.
Siyah noktaların büyük kısmını temizlediğini, ciltteki ölü deriyi atarak pürüzleri giderdiğini ve zaman içinde akne izlerinde azalma sağladığını gözlemledim.
Kullandıktan sonra cildinizi güzel bir kremle iyice nemlendirmeyi ihmal etmeyin.

Ben bu iki Clarins ürününden de oldukça memnun kaldım. Cildimde herhangi bir sorun olmadıkça vazgeçeceğim ürünler değiller. Bu kadar başarılı ürünlerinden sonra şimdi de Clarins'in HydraQuench Cream-Mask nem maskesine gözümü diktim :)

Bu iki ürünü de kuru ve hassas cilde sahip olanlara veya benim gibi karma cilde sahip olanlara kesinlikle öneririm.

Clarins ürünlerine YKM mağazalarından ve yetkili mağazalardan ulaşabilirsiniz.
Ben YKM'den indirimli almıştım. İndirimli fiyatları;
Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser fiyatı: 110tl
Clarins Gentle Foaming Cleanser fiyatı: 83tl




Mutlu günleriniz olsun,
Neşe

2 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...