6 Aralık 2015 Pazar

Maybelline Color Tattoo 24Hr Krem Farlar - Timeless Black, Permanent Taupe

Merhaba,
Bugün Maybelline Color Tattoo Krem Farların iki rengini inceleyeceğiz: Timeless Black ve Permanent Taupe.


Krem farların kullanımını toz farlardan çok daha rahat buluyorum. Çünkü bu farları fırça derdine girmeden parmakla uygulamak ve düzeltmek yeterli olabiliyor.

Öncelikle ambalaj olarak bakarsak, küçük cam kavanoz ve plastik bir kapak kullanılmış. Bence cam seçilmesi güzel bir ayrıntı.
Yapı olarak renge göre bir değişkenlik söz konusu. Mesela diğer renklerin testerlarını denediğimde koyu renklerin daha sert bir yapıda, açık tonların daha yumuşak bir yapıda olduğunu fark ettim. Bendeki iki renk de koyu olduğu için sürüm olarak biraz zorlandığımı söylemeliyim. Özellikle Timeless Black ciddi anlamda zor.


Timeless Black: Tamamen mat simsiyah.
Permanent Taupe: İçinde grilik bulunduran mat bir kahve tonu.

Ben dediğim gibi parmaklarımla uyguluyorum, ancak fırçayla da uygulayabilirsiniz.
Kalıcılık olarak far bazıyla kullanıldığında bütün gün gözümde durduğunu söyleyebilirim. Tabi ki 24 saat iddiasını denemedim ama sabahtan akşama kadar akmıyor.
Renk verişleri de gerçekten çok güzel ve yoğun.
Toz farlara kıyasla daha bereketli ürünler, uzun süre kullanabilirsiniz.


Bu iki farla yaptığım makyaj:

Genel olarak benim memnun kaldığım ürünler oldu. Sanıyorum 15tl civarı fiyatları var ancak ben indirim zamanı 10tl ye satın almıştım.

Maybelline Color Tattoo 24Hr Krem Farlara Gratis ve Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...