19 Kasım 2015 Perşembe

Wet n Wild MegaSlicks Balm Stain - E124, E128

Merhaba herkese,
Bugün Wet n Wild markasına ait Kalem Rujları inceleyeceğiz.
Bende iki rengi mevcut: E124 ve E128.


Bu kalem rujları, Wet n Wild markası Gratis'e ilk girdiğinde almıştım ve o zamandan beri severek kullanıyorum.
Ambalaj olarak kalem şeklinde, plastik şeffaf bir kapağı var, alttan çevirmeli şekilde açılıyor.
Clinique Chubby Sticklere benzediğini söyleyebilirim.
Nem verişi güzel, sanki renkli lip balm gibiler.
Kalıcılığı gerçekten iyi, ben nem veren bir rujun bu kadar kalıcı olduğunu görmemiştim, genelde sık sık tazelemek gerekirdi.
Kullanım açısından da normal rujlara oranla kalem rujlar daha pratik.
Gramajı 3g.


E124 vişne çürüğü renginde, E128 ise sedefli bir somon rengi.


Benim severek kullandığım ürünler oldular. Fiyatına göre performansı iyi.

Wet n Wild MegaSlicks Balm Stainlere Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 13tl



Sevgiler,
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...