17 Şubat 2015 Salı

Giovanni Vitapro Fusion Protective Moisture Leave-in Hair Treatment (Koruyucu Nemlendirici Bakım Kürü)

Günaydın!
Bugün blogumun konuğu bir saç bakım ürünü olan Giovanni Vitapro Fusion Koruyucu Nemlendirici Bakım Kürü olacak.


Maalesef saçlarıma cildime baktığım kadar dikkatli bakmıyorum. Ancak saçımı boyatmayarak ve çok fazla maşa veya düzleştirici kullanmayarak elimden geldiğince doğal halini korumaya çalışıyorum. Yine de saçımı kurutmadan duramadığım için ısının saçlarıma çok zarar verdiğini düşünüyorum.
İşte bu durum için 2 bakım yöntemim var: Birincisi, daha önce bahsettiğim Organik Hindistan Cevizi Yağı ile yaptığım maskeler; İkincisi ise bugün bahsedeceğim Koruyucu ve Nemlendirici Bakım Kürü.


Ürünü inceleyecek olursak:
Ambalaj olarak sert geri dönüşümlü plastik tercih edilmiş, uzun ve şeffaf şişesi bence göze hitap ediyor.
Spreyli ağıza sahip, bu uygulama kolaylığı sağlıyor.
Ürün su kıvamında akıcı.
Bu ürünü saçımı yıkadıktan sonra nemli haldeyken uyguluyorum ve saçımı tarıyorum. Ondan sonra saçımı kurutuyorum.
Kokusu hafif ve doğal. Rahatsız edici değil.
Gramajı: 150ml.

Ürünün vaatleri şu şekilde:
-Hasarlı saçın içine işler, yeniden yapılandırır ve onarır.
-Protein bakımından zenginleştirilmiş bitkisel içeriği ile saç tellerine derinlemesine nüfuz eder.
-Saç tellerini, ısı, kimyasal işlemler ve kirliliğe karşı korur.

Benim gözlemlerim ise:
Evet, saç bakımı konusunda gerçekten çok iyi olduğunu düşünüyorum.
Saçımı kurutmadan önce bu ürünü uygulamışsam saçlarım daha sakin, elektriklenmemiş ve neme doymuş hale geliyorlar.
Zamanla saça parlaklık katıyor ve yumuşatıyor.

Ayrıca bu ürün %100 bitkisel içerikli!
USDA Organik sertifikalı.
Cruelty Free yani hayvanlar üzerinde test edilmemiş.
İçeriği mükemmel, vitaminler ve proteinler içeriyor.
Kısacası gönül rahatlığıyla kullanılabilir.


Giovanni başta beni içeriğiyle cezbetse de zaman içinde gördüm ki gerçekten başarılı bir ürün. 
Kesinlikle tavsiye ederim.

Giovanni Koruyucu Nemlendirici Bakım Kürüne Gratis Mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: Net hatırlayamasam da 20küsür civarındaydı.



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...